3 lip 2014

Wakacje i plany wakacyjne 2014

Hej, hej! Już zaczęły się wakacje. Ja pierwsze wakacyjne dni spędziłam w domu. Przez to, że codziennie pada deszcz musiałam przełożyć swoje plany. Wakacje zawsze kojarzą mi się z gorącym słońcem, które póki co nie zamierza się pokazać. Ja mam nadzieję, że już niedługo pogoda się zmieni i w pełni poczuję wakacje. Pomyślałam również, że skoro nasz ;urlop; od szkoły już się zaczął wypadałoby zaplanować kilka rzeczy.


 Co  planuję?

1. Tak jak co roku, wybieram się w Bieszczady do dziadków. Pooddycham górskim powietrzem i spotkam się z moimi niedawno poznanymi koleżankami Julką i Kingą. :>

2. Czym byłyby wakacje bez jakiegoś, dalekiego wyjazdu/ kolonii. Jednak na początku nic nie wyglądało kolorowo. Gdy dowiedziałam się, że opiekunki kolonii z którą byłam w tamtym roku, na te wakacje nie organizują żadnego wyjazdu byłam załamana. Myślałam, że raczej już nie pojadę na żadną kolonię. Jednak niedawno trochę z nudów, trochę z ciekawości zaczęłam szukać w internecie różnych kolonii, które organizowane są z mojego miasta. Szczerze mówiąc w życiu nie spodziewałabym się tego co znalazłam. Nie miałam pojęcia, że jedna z  placówek Towarzystwa  Przyjaciół Dzieci znajduje się w Przemyślu. Były tam różne kolonie, ale gdy zobaczyłam, że jest organizowany wyjazd do Grecji byłam zdecydowana. Mam kilka miast, krajów, państw które chciałabym zobaczyć i na mojej ;liście; znajdowała się Grecja, dlatego jestem bardzo szczęśliwa, że mogę spełnić jedno ze swoich marzeń i jestem pewna, że to będzie wspaniała podróż. 

3. W wakacje planuję także dużo czytać. W roku szkolnym miałam sporo nauki i czytałam też lektury szkolne. Wakacje to według mnie idealny czas by poczytać, zrelaksować się nad książką.

4. Zamierzam również aktywnie spędzać czas i ogólnie spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu. Podczas naszego 2 miesięcznego odpoczynku powinniśmy jak najmniej czasu spędzać przed komputerem. Powinniśmy opalać się nad wodą jeździć na rowerach i spotykać się z przyjaciółmi. Ja mam zamiar właśnie tak postąpić i Wam też to radzę :))

5. Myślę, że pojawi się jeszcze mnóstwo niezaplanowanych pomysłów. Najczęściej właśnie te spontaniczne są najfajniejsze. 

Życzę Wam udanych Wakacji w zapraszam do obejrzenia zdjęć. :))









4 komentarze:

  1. Jeju jaka ty śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Ja mam już mnóstwo planów :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesteś! Zapraszam również do obserwowania mojego bloga, a odwdzięczę się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń