27 cze 2014

Komersik i zakończenie!

Siemka. Dzisiaj każdy z Nas pożegnał się ze swoją szkołą. Niektórzy na 2 miesiące, niektórzy na zawsze, bo po wakacjach pójdą do liceum, lub gimnazjum. Ja należę do tej 2 grupy, ponieważ po wakacjach wybieram się do gimnazjum. Przed nami zasłużone 2 miesiące odpoczynku. Czas relaksu. Wyjeżdżamy na kolonie, do babci, cioci, na rodzinne wakacje. Przez 10 miesięcy uczyliśmy się i pracowaliśmy na oceny. Teraz przyszedł czas na chill. Jeśli chodzi o mnie ten tydzień był bardzo emocjonujący. Dwa dni temu miałam Komers czyli bal na zakończenie 6 klasy. Ja bawiłam się świetnie. Tańczyliśmy, wygłupialiśmy się i robiliśmy wiele dziwacznych,śmiesznych zdjęć żeby mieć fajne pamiątki. Dzisiaj pożegnałam się ze szkołą podstawową, łzy kręciły mi się w oku, zaczynałam płakać, ale postanowiłam sobie, że będę twarda. W podstawówce jesteśmy najdłużej i każdemu robi się przykro gdy opuszcza swoją pierwszą, poważną szkołę w której przeżył tyle wspaniałych dni. Życzę Wam wszystkim wspaniałych wakacji, odpoczywajcie i korzystajcie z pogody <3






1 komentarz:

  1. Śliczna sukienka!
    Ja też teraz idę do gimnazjum, lecz mieszkam na wsi gdzie gimnazjum jest połączone z podstawówką, więc nie przenosze się nigdzie. (tylko do innej klasy). U nas w szkole nie ma czegoś takiego jak komers, ani w pods. ani w gimn. :/

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń