9 lip 2014

Moje sposoby na nudę/ wakacje

Niektórym wydaje się, że w wakacje nie można się nudzić, że zawsze jest jakieś zajęcie. Jednak ja się z tym nie zgodzę. Niektórzy wyjeżdżają w pierwszym miesiącu wakacji, więc głowią się co robić w tym drugim, lub na odwrót. Są też tacy którzy nigdzie nie wyjeżdżają. Chciałabym przedstawić Wam moje sposoby na nudę. Mam nadzieję, że pomogę tym którzy się nudzą.


1. Rozwijanie pasji - wydaje się to takie pospolite.  Jednak pochłania w 100% . Jeśli lubisz jeździć na rowerze, robić zdj itd, możesz bez problemu zaplanować sobie dzień i bardzo miło go spędzić. 

2. Czytanie - weź swoją ulubioną książkę, lub taką którą niedawno kupiłeś/kupiłaś i wyrusz w podróż do innego świata. Jeśli chodzi o mnie to gdy czytam wydaje mi się że uczestniczę we wszystkich sytuacjach, wyobrażam je sobie i chyba to jest to co najbardziej lubie w książkach,że zabierają nas w tajemniczą podróż. Wyjdź na podwórko, usiądź na ławce, krześle, połóż się na kocu i spędź czas z książką. 

3.Spacer- z psem czy bez psa, uważam, że to bardzo fajne zajęcie. Oddychasz świeżym powietrzem, patrzysz na zielone drzewa. Moim zdaniem spacer to też idealny czas do przemyśleń. Czyli inaczej idealny sposób na nudę. 

4. Muzyka - załóż słuchawki na uszy i posłuchaj swoich ulubionych piosenek. Ja zawsze słucham muzyki, gdy gdzieś jadę. Wtedy podróż nie jest nudna i bardzo szybko mija.

5. Zakupy - czasem gdy mi się nudzi, to jadę na zakupy, no bo halo chyba każda dziewczyna lubi zakupy. Wiem że to wydaje się dziwne, ale popołudnie bardzo szybko nam minie. Nie musimy koniecznie czegoś kupić, chodzi tylko o to, żeby fajnie spędzić czas.

6. Spotkanie z kumpelą - ze swoimi przyjaciółmi nigdy się nie nudzimy. Zawsze jest o czym pogadać, z czegoś się pośmiać. A po za tym co dwie głowy to nie jedna. Im więcej osób tym więcej pomysłów. Razem na pewno wymyślicie co moglibyście robić. 

A jakie są Wasze sposoby na nudę, napiszcie mi w komentarzu, jestem bardzo ciekawa.




1 komentarz: