6 cze 2014

Memories!!!


Wspomnienia. No właśnie czym są wspomnienia. Według mnie wspomnienia to głównie sytuacje, wydarzenia, które są dla nas naprawdę ważne. Są jeszcze złe wspomnienia, do których najczęściej wolimy nie wracać, ale i tak nie możemy o nich zapomnieć. Ja osobiście uwielbiam sobie czasem powspominać. Wyciągam zdjęcia i przypominam sobie jak było kiedyś, co się działo w jakimś dniu, co wtedy zrobiłam, jak się zachowałam i myślę, że chciałabym przeżyć to jeszcze raz. Niektóre wspomnienia mam w głowie. Siedzę i myślę, że fajnie by było jeszcze raz gdzieś się wybrać, spotkać znajomych, których dawno nie widziałam, powtórzyć to co u mnie w głowie gości pod nazwą WSPOMNIENIE. Na podstawie wspomnień wyciągamy też różne wnioski. Możemy, może nie zobaczyć, ale pomyśleć jak bardzo zmieniliśmy się my i nasze zachowanie, czy sposób ubierania się. Gdy porozglądamy się dookoła widzimy jak bardzo zmieniło się nasze środowisko i ludzie którzy nas otaczają. Uwielbiam wspomnienia, uwielbiam wspominać. W tych wesołych, ale też złych sytuacjach i wydarzeniach jest coś co uczy nas i kształci. Zmusza do myślenia ; Zrobiłbym/Zrobiłabym to jeszcze raz czy nie; I po to właśnie są wspomnienia. Żeby nie tylko myśleć, przypominać sobie nasze zachowanie, sytuacje, wydarzenia, ale też uczyć się i wyciągać wnioski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz