16 cze 2014

Arboretum

Kilka dni temu byłam na klasowej wycieczce w Arboretum w Bolestraszycach. Arboretum to tak jakby ogromny ogród. Jest tam dużo zieleni i zwierząt. Przez to, że źle sprawdziliśmy autobus musieliśmy maszerować 4 kilometry - taki spacerek. Właśnie w tym dniu w Arboretum odbywał się konkurs na najlepszego stracha na wróble i my zrobiliśmy stracha, bo wtedy mogliśmy wejść za darmo. Maszerowaliśmy ze strachem Rezigiuszem 4 kilometry. Kierowcy samochodów dziwnie się na nas patrzyli a niektórzy ludzie mówili, że to za późno jak na topienie marzanny. Tak, następnym razem zrobimy transparent z napisem TO NIE JEST MARZANNA heh. W Arboretum było pięknie i pogoda nam dopisywała. Nie byłam tam pierwszy raz, ale to miejsce za każdym razem robi na mnie wrażenie. Mimo, że jest tam dużo zieleni komary prawie w ogóle mnie nie pogryzły. Wycieczke zaliczam do udanych i jeżeli macie taką możliwość wybierzcie się tam, napewno nie pożałujecie.

 Proszę Was o komentowanie. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy, proszę to dla mnie bardzo ważne :*











P.S. Wszystkie zdjęcia znajdujące się na blogu są robione moim aparatem, nie są kopiowane z internetu.

4 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :) <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/blog-blogowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, zazdroszczę ci nóg ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ♥
    http://shineadiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń