31 maj 2014

Zakopane



Hej! Witam Was po naprawdę dłuuuugiej przerwie. Moja nieobecność była spowodowana wyjazdem do Zakopanego. Poznałam dużo nowych osób i świetnie się bawiłam. Byłam m.i.n. na basenach termalnych i w kinie 7D. Jednak najbardziej zapamiętam wyprawę nad Morskie Oko, ponieważ moje nogi bolą mnie aż do teraz. Spacerowałam po Krupówkach i byłam na skoczni. Byliśmy również na Gubałówce, jednak tam nie było już tak kolorowo, bo dopadł nas deszcz i musieliśmy schodzić stromą, kamienistą i śliską od błota drogą. Kilka osób się przewróciło, co wyglądało śmiesznie, jednak na pewno nie było miłym doznaniem.Wróciłam do domu w piątek. Posta piszę dzisiaj, bo musiałam trochę odpocząć i porządnie się wyspać, ponieważ na wycieczce w nocy było najwięcej zabaw i rozmów, przez co chodziłam późno spać. Odpoczęłam trochę od szkolnych obowiązków z czego jestem mega zadowolona. Mam niesamowite wspomnienia i chciałabym żeby wycieczka jeszcze trwała. Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się spotkać z moimi koleżankami z pokoju, które są po prostu najlepsze <3

 
   












2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! :D śliczne zdj i wspaniały post <3 :*

    OdpowiedzUsuń