18 maj 2014

THINGS THAT MAKE ME HAPPY!!!

przyjaciółka # znajomi # nowi ludzie # odpały w szkole # lato # kolonie # wakacje # promienie słońca wpadające przez okno w pokoju # muzyka # przedstawienia szkolne # długie,ładne paznokcie # Justin Bieber # filmy # dni wolne od szkoły # zwiedzanie różnych miejsc # piękne widoki # smażing plażing # wycieczki szkolne # dobra książka # leniuchowanie # długie włosy # zakupy # blogowanie # podróżowanie # słodycze # ostatnia lekcja w piątek # ulubione seriale # ulubieni youtuberzy # pies # łzy szczęścia # zachody słońca # siedzenie do późna # dyskoteki szkolne # niespodzianki # nieplanowane wyjazdy # pizza # mój pokój # spełnianie marzeń # dawanie prezentów # deskorolka # pełnia księżyca # gorąca kąpiel # długie rozmowy przez telefon # nabywanie nowych umiejętności # dotrzymywanie postanowień # zmęczenie po wf # ulubione miejsca # przytulanie # śmiech # uśmiech na twarzach osób na których mi zależy # WY



 



Przepraszam za to że tak długo nie dodawałam posta, ale bardzo dużo się u mnie dzieje. Mnóstwo kartkówek, testów, konkursów itd. Najgorszy będzie ten tydzień. Od jutra do piątku testy testy testy. Nie pisałam tak długo również dlatego, że zaczynam już myśleć o komersie, wakacjach i uzupełniam rzeczy których mi brakuje. Ale w końcu w niedziele znalazłam czas i proszę mamy pościk. Zachęcam do komentowania. Napiszcie mi co Was czyni szczęśliwym. <3

1 komentarz:

  1. Ja też teraz mam strasznie w szkole. :|
    Jadę na zieloną szkołę na początku czerwca i muszę się starać o oceny, które będę miała wcześniej wystawiane :P

    kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń