9 maj 2014

Wytrwałość...?

Czym jest wytrwałość? Wytrwałość to coś bardzo istotnego. Bez niej nie byłoby tego co mamy. Wszystkie nasze osiągnięcia, to, że dążymy do celu, że chcemy spełniać nasze marzenia, to wszystko dzięki wytrwałości. Dzięki niej się nie poddajemy, wierzymy, że nam się uda. Nikt niczego nie ma od razu, tak jest tylko w bajkach " O co księżniczka poprosi to dostaje" nie właśnie, że tak nie jest. Wszyscy artyści, piosenkarze,aktorzy, ale też ludzie wykonujący takie zawody jak np: piekarz, przecież jego piekarnia od razu nie stała się najpopularniejsza. Ci wszyscy ludzie zapracowali na swój sukces. Jak? A tak, że byli wytrwali. Postanowili sobie, że zawsze będą podnosić się ze swoich upadków. Na pewno mieli ich wiele, ale wytrwałość to właśnie coś takiego co daje nam mocnego kopa do działania. Dzięki niej potrafimy pokonać wszystkie przeszkody aby osiągnąć upragniony cel.
  
 Napiszcie mi swoje opinie na temat bloga i posta w komentarzu lub napiszcie do mnie na asku tu. Proszę to dla mnie bardzo ważne co myślicie i jak odbieracie moje posty. Jeśli macie też jakieś pomysły co mogłabym napisać w postach to też napiszcie do mnie. Jak spodobają mi się Wasze propozycje to skorzystam z nich.








1 komentarz:

  1. Bardzo faajny blog, trochę niewyraźny nagłówek ale po za tym świetnie piszesz ;p
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń