1 maj 2014

Hello May

Hej! Hej! Witam Was w pierwszym dniu kolejnego miesiąca. Maj jest jednym z moich ulubionych miesięcy w całym roku i już tłumaczę dlaczego. Po pierwsze w maju są moje urodziny :**. W maju również, pogoda zaczyna się w miarę stabilizować i rzadko zdarza się tak że jest 2 dni słońca a potem deszcz. Miesiąc ten też uwielbiam dlatego, że jest ciepło, ale nie gorąco i można robić wiele rzeczy na dworze i nie być zmęczonym upałem. Jeśli chodzi o mnie, 1 maja rozpoczęłam cudnie. Wstałam i zaraz poszłam na podwórko, korzystać z pięknego słońca. Nie miałam ochoty dzisiaj nigdzie wychodzić, więc postanowiłam, że poleniuchuję w domku. Czytałam książkę i opalałam się. Wydawało mi się, że słońce nie jest takie mocne, ale jednak trochę się myliłam. Opaliło mnie i to bardzo z czego jestem bardzo zadowolona, bo lubię, gdy moja skóra jest brązowa, a nie blada jak to zwykle jest po zimie. Podsumowując, większość osób uwielbia miesiące wakacyjne, bo wtedy nie trzeba chodzić do szkoły. Nie będę się kryć z tym, że ja również kocham lipiec i sierpień, między innymi dlatego że można pływać w basenie, leniuchować, wyjechać gdzieś na dłużej no i, że nie trzeba chodzić do szkoły. Uważam, że ten odpoczynek wakacyjny należy się każdemu uczniowi. Ale tak samo ja wakacje kocham maj mimo, że trzeba chodzić do szkoły <3.

Jeśli przeczytacie napiszcie w komentarzu opinię na temat bloga lub posta. Możecie też zadawać mi pytania na asku http://ask.fm/justynia2001





6 komentarzy:

  1. jestes bardzo ładna :)

    możę obs za obs ??

    daj znac ja w ciągu 2 godz sie odwdzięcze:)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś może obserwacja za obserwację?? ;) http://love-is-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna (:
    Aleeeeeeee cudowny nagłówek<33333

    OdpowiedzUsuń