24 kwi 2014

Czas biegnie szybko, za szybko



Hejka! Jak tam u Was po świętach, bo u mnie spoczko. Od razu na wstępie przepraszam Was że posta dodałam dopiero dzisiaj, ale na świętach dużo się u mnie działo i nie mogłam znaleźć czasu. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tegorocznych świąt. Dlaczego? Dlatego że mieliśmy piękną pogodę, i dzięki temu w poniedziałek można było oblewać się wodą. Nie mogę uwierzyć, że już za 2 miesiące WAKACJE. Dopiero zaczynałam 1 klasę, a teraz będę kończyć szóstą, a po wakacjach zaczynać gimnazjum. Wszystko dzieje się za szybko, wszystko szybko przemija. Czasem nawet nie mamy czasu aby usiąść i nad czymś spokojnie pomyśleć. To okropne. Jeszcze 2 lata temu mówiłam: NIE WIEM GDZIE PÓJDĘ DO GIMNAZJUM. MAM JESZCZE DUŻO CZASU BY SIĘ ZASTANOWIĆ. Ale nim się obejrzałam musiałam już znać odpowiedź. Często jak z kimś rozmawiam to naszym tematem jest właśnie czas i jego szybkość. Wspominamy te dawne lata, wspólnie spędzone chwile i widzimy też jak zmieniło się nasze otoczenie. Że na tych łąkach gdzie teraz stoją domy jeszcze kilka lat temu nie było absolutnie nic. Wy też tak macie, też macie wrażenie że czas jest za szybki i boicie się że nie zdążycie zrealizować wszystkich Waszych planów?
  
PODZIEL SIĘ ZE MNĄ OPINIĄ NA TEMAT BLOGA. NAPISZ KOMENTARZ LUB ZAPYTAJ MNIE NA ASKU  http://ask.fm/justynia2001
 

1 komentarz:

  1. Też czasami mam wrażenie, że czas za szybko mija :( Bardzo fajny post, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń