3 kwi 2014

Wracamy do rzeczywistości

Hej! Hej! Witam Was po bardzo, bardzo długiej przerwie. Głównym powodem był test na koniec 6 klasy. Pisałam ten egzamin 1 kwietnia i w końcu mam go z głowy. Są minimalne luzy w szkole. Więc mam nadzieję że teraz już wszystko będzie normalnie. Czekałam tylko na ten egzamin a teraz mam tylko jeden cel BYLE DO WAKACJI. Teraz mój mózg przeszedł na EMERYTURĘ. Korzystam z pięknej pogody i patrze tylko jak mijają dni. Zero stresu, zero nerwów. Oczywiście muszę pamiętać o tym że kartkówek i testów do końca roku napiszę jeszcze wiele. Ale przynajmniej nie będę dostawać 6 stron z matematyki i 4 z polaka + wypracowanie na zadanie domowe. No oceńcie sami to naprawdę dużo ulgi:). I tak już na koniec wiedzcie że nie zapomniałam o Was to wszystko przez ten nieszczęsny egzamin.
P.S: Czy ktoś z Was pisał może ten egzamin? Jeśli tak to jak Wam poszło. Piszcie do mnie na asku http://ask.fm/justynia2001. A już niedługo kolejny pościk :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz