12 mar 2014

Jeszcze tylko 4 miesiące

 

Nie wiem jak Wy, ale ja już mam dość SZKOŁY. Ciągle tylko jakieś kartkówki, sprawdziany, pytanie, jakieś dziwne konkursy. I mamy taką piękną pogodę. Przecież kiedy świeci słońce nie da rady siedzieć w domu i kuć. Jejku dajcie mi wakacje. Pocieszam się tą myślą że jeszcze tylko 4 miesiące i będzie po wszystkim. I będziemy mieli 2 miesiące zasłużonego odpoczynku, a raczej tylko 2 :(. Przede mną jeszcze tylko sprawdzian na koniec szóstej klasy który piszę 1 kwietnia, heh akurat na prima aprilis. Po tym egzaminie nie będzie już tyle testów bynajmniej tak MA być. Zaczną się wycieczki wyjazdy czyli to co lubię najbardziej. Czeka mnie m.i.n basen, park linowy, kino i wiele innych fajnych miejsc do których udam się po raz ostatni z moją obecną klasą. Po wakacjach idę do gimnazjum. Rozpocznę nowy etap, poznam nowych ludzi, zacznę od nowa. Ciężko będzie pożegnać obecną klasę. Na koniec roku na pewno polecą łzy ale to musi nastąpić. Cieszę się z tego że do gimbazy będą ze mną chodzić 2 osoby ze ,,starej" klasy. Mam nadzieję że nie zapomnimy o sobie mimo że już nie będziemy ze sobą chodzić do klasy. Mam nadzieję że będziemy się kontaktować. I pamiętajcie jeszcze tylko 4 MIESIĄCE. Niby AŻ ale jednak TYLKO!!! 




1 komentarz:

  1. Tez pocieszam sie mysla, ze dzieli nas nie wiele od wakacji! ;)

    Wpadniesz do mnie? Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń