7 kwi 2014

Cytaty prowadzą przez życie?

Nie wiem czy Wy też ale ja często słyszę jak ktoś mówi >Udało mi się wyjść z tej sytuacji dzięki jednemu z cytatów...< , > Dałam sobie z tym radę bo cały czas powtarzałam sobie ten cytat< lub< Dzięki temu cytatowi doszłam do swojego celu<. Czy zgadzacie się z tym że cytaty pomagają nam w tych najtrudniejszych chwilach lub sprawiają że nasz dzień jest lepszy? Nieraz i ja mam tak że dążę do jakiegoś celu stawiając przez sobą jakiś cytat. Moim zdaniem cytaty to takie nasze ,,podpory", które nam pomagają. Często właśnie te krótkie zdania prowadzą nas do jakiegoś celu, wyznaczają nam drogę, którą dzięki nim łatwiej nam podążać. Cytaty wyrażają nas, naszą osobę i nasze samopoczucie. Ja osobiście bardzo lubię cytaty. Mam również kilka którymi staram się kierować i które czasem mi pomagają. Powiem Wam o tych dla mnie najważniejszych.
,,Nienawidź mnie za to kim jestem, a nie za to co mówią o mnie inni" - ten cytat mówi nam że trzeba najpierw kogoś poznać,  dowiedzieć się jaki jest, a dopiero potem go oceniać. Najlepiej nie słuchać osób które znamy tylko z widzenia czy nawet znajomych, którzy będą nam mówić A TEN JEST... Jak już to posłuchajmy osób nam zaufanych lub przekonajmy się sami. ,,Wszystko jest możliwe" - ten cytat zawsze uświadamia mi że człowiek może wszystko. Jeśli tylko bardzo się postaramy i będziemy bardzo chcieć dokonamy wszystkiego. Często mam tak że mówię ,,To jest niemożliwe", a potem przypomina mi się właśnie ten cytat i myślę ,, Nie, dam radę wystarczy wierzyć a zrobię wszystko". Kolejnym już ostatnim z tych ważnych cytatów jest ,,Co przychodzi z trudem ma wartość"- chodzi tu o to, że często żeby coś osiągnąć musimy się nieźle namęczyć i tylko narzekamy,ale tak naprawdę powinniśmy mieć z tego satysfakcję, że mimo tego trudu udało nam się coś osiągnąć. Uważam że lepiej jest jeśli się trochę namęczymy niż jeśli wszystko przychodzi nam łatwo.

Trochę się rozpisałam. Mam nadzieję, że spodobał Wam się post. Napiszcie mi swoje opinie w komentarzu lub piszcie do mnie na asku http://ask.fm/justynia2001. A teraz zapraszam jeszcze do pooglądania zdjęć.







4 komentarze:

  1. awww świetne :* Jesteś naprawdę boska :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następnego posta, jestem twoją stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajefajne posty masz jesteś cudowna :3

    OdpowiedzUsuń