14 kwi 2014

Nie daj się zastraszyć!!!

Dzisiaj chcę poruszyć taki temat który jest poważnym problemem, jednak niektórzy boją się o nim rozmawiać. Jest to zastraszanie i prześladowanie w szkole. Coraz więcej osób staje się ofiarą właśnie prześladowań szkolnych. Takie zjawiska nie występują może w podstawówkach ale w gimnazjach, liceach owszem. Nie dawno oglądałam bardzo przejmujący i pouczający film pt:SAJT. Opowiada on o chłopaku który jest prześladowany przez to tak naprawdę że jest trochę niezdarny i otyły. Chłopak nie radzi sobie z tym, ale nie chce też by jego rodzice podjęli jakiekolwiek działania. Film kończy się niestety tragicznie bo chłopak o którym mowa umiera właśnie przez to że był nękany. Pewnie zastanawiacie się teraz OK ALE PO CO ONA TO OPISUJE? Moim zdaniem każdy powinien obejrzeć ten film i właśnie takie filmy powinny być puszczane w szkołach, które przedstawią nam jasno i wyraźnie do czego takie nękanie może doprowadzić. Nawiązuję tu też do tego, że jeśli ktoś z Was jest prześladowany i boi się przyznać to niech nie myśli sobie że A JESZCZE TYLKO JEDEN DZIEŃ I ODPUSZCZĄ MI. Nie, właśnie że nie. Oni nie odpuszczą. Gdy widzą twoje upokorzenie to pobudza ich do dalszego działania. Dlatego proszę Was powiedzcie o tym swoim rodzicom, dyrektorowi. Nie chodzi tu tylko o to by dać nauczkę prześladowcom, ale też o wasze życie. U niektórych kończy się na jakiś siniakach czy pobiciu a u drugiego na tym się zaczyna a kończy na śmierci. Prześladowcy najpierw robią potem myślą. Są w stanie posunąć się do wszystkiego, i nie będę już opisywać dokładnie do czego. Wszystkiego dowiecie się z tego filmu. Sama nie jestem zwolenniczką akurat takich gatunków filmowych, ale ten film naprawdę warto obejrzeć!!!


 Jeżeli obejrzycie film to dajcie mi znać co o nim sądzicie na moim asku lub w komentarzu. Napiszcie mi również co sądzicie o poście. Bardzo Was o to proszę. Zależy mi na tym!!! http://ask.fm/justynia2001


 


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz