19 sty 2014

Nie oceniajmy ludzi po okładce!!!

                                                                       Siemka!



Witam Was po mojej dość długiej nieobecności. Ostatnio nie miałam za bardzo czasu na posta i jak to się mówi, po prostu nie miałam weny. Ale już jestem i postaram się dodawać posty częściej. Jestem też mega zadowolona bo, ja mam już ferie juhu, ale przejdźmy do posta.  Może tytuł wydaje się trochę dziwny bo zwykle stosujemy to ze słowem książka, ale często oceniamy po "okładce" także ludzi. Widzimy jakąś dziewczynę/chłopaka, który się fajnie ubiera ma tylko markowe ubrania i nowoczesne gadżety. Pierwsza myśl która przychodzi nam do głowy "Chciałabym się z nim/nią zaprzyjaźnić". Myślimy to samo jak znamy może nie osobiście ale no np: ze szkoły czy z internetu jakąś osobę i ona jest rozpoznawalna czy np należy do tak zwanej szkolnej "elity". Ale tak naprawdę ta osoba może być bardzo fałszywa, wredna, może zadzierać nosa i wymądrzać się. Więc jaki sens ma przyjaźń z tą osobą jeżeli ona Cię poniża. Oczywiście nie mówię że tak jest w każdym przypadku bo nie trzeba być bogatym żeby być wrednym czy fałszywym, podałam po prostu przykład. Po prostu może tak być że osoby które uważamy za "ideały" mogą być nie godne naszej przyjaźni. Żeby kogoś nazwać PRZYJACIELEM trzeba go dobrze poznać, trzeba być pewnym że nikomu nie wyjawi Twoich sekretów i że zawsze będzie można na tej osobie polegać. Dlatego bardzo dobrze przemyślmy to zanim kogoś nazwiemy swoim przyjacielem. Przyjaciel to bardzo duże słowo.


 
 





Na Zawsze <3


4 komentarze: