24 sty 2014

Musimy go wspierać...

Pewnie już wszyscy słyszeli że Justin Bieber został aresztowany, potem była rozprawa i potem wyszedł z aresztu. Nie wiem czy wiecie że Justin to mój idol i kocham go. Beliebers bardzo to przeżywają. Czuję się okropnie widząc artykuł Justin Bieber aresztowany, prowadził samochód pod wpływem alkoholu. Serce mi pęka. Pojawiają się hejty typu dobrze temu ćpunowi. Zobaczyłam też stronke na fb świętujmy Justin Bieber aresztowany. On właśnie przez takich ludzi, którzy go osądzają, śledzą jego każdy krok, czekają aż upadnie miał depresję przez pół roku. Wiem że nie zrobił dobrze, i widzę że się zmienia,ale  musimy mu pomóc pokazać że jesteśmy z nim. Myślę, że on tak jak każdy z nas uczy się na własnych błędach i myślę że żałuje tego co zrobił. Podczas rozprawy miał łzy w oczach i dzwoniąc do swoich bliskich płakał i mówił Co z moimi Beliebers, co jeśli odejdą. To wspaniały człowiek, tylko może trochę się pogubił. Musimy mu pomóc. Justin przeżywa teraz pewnie okropne chwile. Kiedy wyszedł z aresztu i zobaczył swoje Beliebers uśmiechnął się i pomachał. Dajemy mu siłę. Najbardziej chyba boli to że ludzie widzą tylko jego błędy a to że wspiera szpitale i różne fundacje, buduje szkoły to się nie liczy? Pewnie teraz pojawią się hejty bo ja go bronie, ale co to moja wina że go KOCHAM <3Odstawcie hejty na bok, po prostu spróbujcie zrozumieć.



1 komentarz: