29 lip 2014

Po co ćwiczyć? Czy warto?

Hej!Hej! Przeczytając tytuł, pewnie pomyślicie sobie, że coś ze mną nie tak skoro, w wakacje mam zamiar pisać o ćwiczeniach. Ale nie ważne, czy ;weźmiecie się za siebie; w wakacje, na feriach zimowych, czy na jesień, wiosne, nie jest ważne kiedy, ale aby utrzymać się w swoich postanowieniach. Jeśli chodzi o sport, to nieraz mam z tym problem, ale ostatnio codziennie jeżdżę na rowerze,  jak pada deszcz, to na takim stacjonarnym, bo mam taki w domu, i jak jest ładnie i niezbyt gorąco wieczorem to staram się biegać. Polubiłam to uczucie zmęczenia, to że mam wrażenie że moje serce zaraz wyskoczy. Lepiej się czuję, tak jakbym odżyła. Nie stosuję diety jem to na co mam ochotę, i nie odmawiam słodyczy, bo ja je uwielbiam, naprawdę kocham. Ćwiczę po to, żeby trochę się poruszać, mieć lepsza kondycję, po prostu być w dobrej formie. Nie musimy ćwiczyć tylko z takim założeniem, żeby schudnąć, nie mówie, że mi na tym nie zależy, ale nie jest to na pierwszym miejscu. Same/ sami ustalcie sobie kiedy ćwiczycie, i nie zmuszajcie się do tego, nie macie ochoty, źle się czujecie, nie ćwiczcie, nic na siłę.A czy warto ćwiczyć? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami. Ja powiem tak uwielbiam to uczucie, po ćwiczeniu, jest nie do opisania. :)

7 komentarzy:

  1. cwicze conajmniej 3 razy w tygodniu dla zdrowia!!! obserwuje i pozdrawiam!!!!
    www.ilonazakrzewska.blogspot.de
    https://www.youtube.com/watch?v=Rp38M8lm-ho

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie!
    Ja tak samo jak ty ćwiczę aby się ruszać i nie siedzieć (za przeproszeniem) na dupie, tylko chce się jak najwięcej ruszać. Tak jak ty jeżdże w każdy dzień na rowerze :) Jeżeli mam czas i mi się chce to robie także brzuszki :) A w ciągu roku ćwiczyłam ABS itp... Mieszkam na wsi, gdzie zawsze jest coś do roboty, to koszenie trawy, robienie coś w polu itd..

    Jeśli masz chwilkę to zajrzyj na mojego bloga :
    http://kindeerkaa.blogspot.com/
    Będę bardzo wdzięczna jeżeli skomentujesz post bądź zaobserwujesz mojego bloga.♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczynam ćwiczyć , no bo wakacje nie ? I tak siedzieć cały dzień przed tv czy laptopem ? Nie.. ruch to zdrowie w końcu ;D
    Zapraszam do mnie . Photo blog interesuje się fotografią również jest o moich poglądach na różne tematy :) Za każdy komentarz , obserwacje odwdzięczę się <3 http://karolaa-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię biegać i zmuszać się do większego wysiłku czy bólu dlatego jeżdżę tylko na rowerze i uwielbiam spacery, a na dobrą sylwetkę preferuję dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubie sportu ale uwielbiam cwiczyć xd czwicze na talie brzuch i posladki :)
    ćwiczenia dają mi wycisk i dzieki nim czuje się super :)

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też biegam, ćwiczę z Chodakowską oraz Mel. Jednak czasem nie chce mi się i sobie odpuszczam. Wolę zorganizowany dzień tak jak w roku szkolnym. Mogę sobie zaplanować od której do której codziennie ćwiczę i wtedy nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zapisałam się jakiś czas temu na siłownię i od razu czuję się lepiej :) Do ćwiczeń w domu niestety nie mogę się zmotywować ;<
    co powiesz na wzajemną obserwację? :) Daj znać u mnie.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń