9 lut 2014

Tumblr





                                                                                                                            

                                                                    
                                                                         Hejka!



Wracam po kilkudniowej przerwie. Nie było mnie bo dopadła mnie choroba. Na moje nieszczęście zachorowałam akurat wtedy kiedy zaczęło się wypogadzać. Ja to właśnie tak mam. Ale nie o tym dzisiejszy post. Kiedy tak sobie siedziałam w domku weszłam na aska i tam dużo osób cały czas zadawało innym ludziom pytania o Tumblr lub pisali że kochają Tumblr itd. Zastanawiało mnie to strasznie co oni widzą w tym ,,mini blogu". Postanowiłam się przekonać i dokończyć zakładanie Tumblr. Tak dokończyć ponieważ jeszcze kiedyś założyłam tam konto i chciałam stworzyć swojego Tumblra ale było z tym za dużo zamieszania i odeszły mi chęci. Miałam ułatwione zadanie bo tak jak mówię miałam już tam konto no i plusem było to że miałam dużo czasu. Spędziłam prawie połowę dnia wybierając odpowiedni szablon z internetu dodając różne zdjęcia i wklejając różne kody ale udało się założyłam Tumblr. I powiem Wam że ogromnie się cieszę z tego że poświęciłam prawie jeden cały dzień zakładając go. Jestem po prostu od niego uzależniona to jest coś takiego jak internetowy pamiętnik i teraz już rozumiem tych wszystkich ludzi którzy pisali że kochają Tumblr. Ja też go kocham. Nie wiem czemu jakieś kilkanaście miesięcy temu nie zdecydowałam się w pełni go skończyć, no ale mówi się trudno i idzie się dalej. Każdemu z Was polecam Tumblr, ale trzeba go najpierw założyć żeby zrozumieć to co on oddaje i dzięki niemu stworzyć swoją internetową osobowość, swój pamiętnik z którego inni będą musieli nauczyć się czytać.

1 komentarz:

  1. jejku świetne :* Jeszcze tylko musisz mnie dokładnie nauczyć to zakładać i zrozumiem co w tej chwili czujesz mając go :*

    OdpowiedzUsuń